ORTOPEDA KRAKÓW - Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Kraków Fizjo-Max

ORTOPEDA NZOZ KRAKÓW

DOŚWIADCZONY ORTOPEDA

Pacjentami naszej kliniki są nie tylko sportowcy z problemami więzadła, ścięgien, mięśni i struktury kostnej, ale przede wszystkim Ci którzy z różnych powodów cierpią na przewlekłe bóle i dysfunkcje stawów, przez co jakość ich życia znacznie się pogarsza.

W NZOZ Katowice odbiór wykwalifikowanych lekarzy-ortopedów, które potrafią poprawnie zdiagnozować choroby ortopedyczne i przypisać terminowe i odpowiednie leczenie, co pozwala pacjentowi w krótkim czasie pozbyć się dyskomfortu i bólu i wrócić do normalnego rytmu życia.

LEPIEJ ZAPOBIEGAĆ NIŻ LECZYĆ

Regularne wizyty u ortopedy w naszej klinice, pozwolą na:
  • W porę wykryć i zapobiec rozwojowi osteoporozy, przepukliny krążków międzykręgowych, zwyrodnienie stawów, rwie kulszowej, ograniczyć użycie leków przeciwbólowych, opracowanie programu kompleksowego leczenia

• Zidentyfikować i wyeliminować zaburzenia postawy, wprowadzić rehabilitacje i która rozwiązuje problemy w przypadku skoliozy lub skrzywieniu kręgosłupa

• Opracować indywidualne metody leczenia uwzględniając zabiegi fizjoterapii, osteopatii i rehabilitacji

• Wyleczyć urazy układu mięśniowo szkieletowego i konsekwencje złamań kości, pęknięci ścięgien i kontuzji mięśni

• Sprawdzić rozwój stawów biodrowych u niemowląt, zdiagnozować zaburzenia postawy, płaskostopie oraz przeprowadzić kompleksowe leczenie
Decydując się na naszą klinikę, w trosce o Twój stan oprócz ogólnych indywidualnych zaleceń, zalecimy pełny zakres niezbędnych badań, na podstawie, którego zostanie wyznaczony proces leczenia. Wszystkie badania poza MRI prowadzone są w naszym centrum medycznym, co znacznie przyspiesza proces leczenia i oszczędza czas pacjenta.