REHABILITACJA KRAKÓW - Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Kraków Fizjo-Max

REHABILITACJA NZOZ KRAKÓW

W naszym centrum rehabilitacji prowadzimy kompleksowe usługi rehabilitacja m.in. po udarze mózgu, plastyce stawów, po złamaniach kości i kręgosłupa, demencji starczej, chorobie Alzheimera, chorobie Parkinsona, po zawale. Zaawansowana i skuteczna rehabilitacja w NZOZ Kraków.

Świadczymy szeroki zakres usług w zakresie profilaktyki, rehabilitacji i przywracania do zdrowia zawodników wszystkich dyscyplin sportowych. Nasze centrum NZOZ posiada przystępne ceny, indywidualne podejście, zaawansowanych technik i najlepszy sprzęt.

Każdy złamanie, uraz może sprawiać ból i dyskomfort nawet po wygojeniu. Proces rehabilitacji ma na celu poprawę struktury mięśni, przywrócić ruchomość stawów i wyeliminować ból, nasz lekarz ortopeda w zespole z rehabilitantem dobiera indywidualny program zajęć i zabiegów, mających na celu szybki powrót do zdrowia i odzyskanie sprawności.

PROCES REHABILITACJI

Zostaje przygotowany specjalistyczny plan (leczenie ruchem, fizjoterapia, masaże, terapia manualna) - lekarz bierze pod uwagę charakter uszkodzenia, aktualny stan pacjenta, indywidualne cechy organizmu. Czas leczenia zależy od rodzaju problemu, stopnia uszkodzenia.

Natomiast w przypadku pacjentów, których zawód wiąże się ze zwiększonym ryzykiem wystąpienia szkody np. sportowców jest przygotowany plan ćwiczeń, które wykonywane są w celu zapobiegania przyszłym bólom i urazą.

Właściwie przygotowany plan leczenia rehabilitacyjnego pozwala o wiele szybciej wrócić do formy, zapomnieć o bolesnych urazach. Nasi specjaliści gwarantują profesjonalne podejście.

Proces rehabilitacji daje pozytywne rezultaty w postaci:
Polepszenia wszystkich procesów metabolicznych organizmu, poprawy krążenia krwi, poprawa funkcji ruchowych stawów.
Usuwania skutków wypadku i ich powikłań.
Poprawę koordynacji ruchowej, odzyskanie utraconych umiejętności.
Likwidacja uszkodzonych tkanek mięśniowych.
Stabilizacja stanu emocjonalnego pacjenta